środa, 1 lutego 2017

Uwaga!

Uwaga, uwaga!

Ekhm... Jako że nie jestem jakimś metaczłowiekiem lub czymś w tym stylu (nad czym wciąż ubolewam) to nie czytam książek aż tak szybko. Oczywiście dochodzi do tego szkoła... i dodatkowe zajęcia... i internet (który zniewala mnie dzień w dzień na jakiś czas :( )... i seriale... no i masa innych różnych cośków, a recenzje trzeba dodawać w znośnych odstępach, dlatego... zwerbowałam nową osobę! Na imię ma Gosia... przywitaj się Gosia: hejka! (dobra nie ma obok mnie Gosi i to nie ona napisała, ale na pewno chce się z wami przywitać i podejrzewam, że zrobi to w swojej pierwszej recenzji, która już powstaje!). Jak dobrze pójdzie dołączy do nas jeszcze jedna osoba - Ola. Jeszcze nie wiadomo jaką decyzję podejmie, bo aktualnie ma kilka spraw na głowie, ale możecie być pewni, że powiadomimy was co postanowiła. Wracając - Gosia witamy na pokładzie!
Znalezione obrazy dla zapytania współpraca
PS. Jeśli jest tutaj jakaś istota, która ma niepotrzebne książki i chciałaby, żeby stały się one sławne i wystąpiły w roli głównej którejś z naszych recenzji to serdecznie zachęcamy do skontaktowania się z nami na Facebooku :D 
PS2. za chwilkę pokarze się moja recenzja, a z tego co wiem Gosia zaczyna też pisać swoją, więc spodziewajcie się książkowego kombo :)
PS3. od teraz będziemy się podpisywać, żebyście mogli nas jakoś rozróżnić, a więc /Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz