środa, 15 lutego 2017

KONKURS!!!

KONKURS!!!

Mam nadzieję, że chociaż część z was czekała na ten post. Wreszcie go zamieszczamy. Nagroda była przygotowana już od dawien dawna i tylko czekała, aż kilka recenzji się tu zadomowi. Ze statystyk wynika, że nawet kilka osób przeczytało to, nad czym my się męczymy :) i pragniemy was wynagrodzić, lecz książka, którą będziecie mogli zgarnąć różni się trochę od opisywanych na naszym blogu. Dlaczego? Nie ma fabuły, dość mało tekstu... Więc co to jest? Malowanka! A dokładnie "Multimedialna malowanka z piosenkami Beatlesów" Beaty Pawlikowskiej! Nowiutka i pachnąca specjalnie dla was!



Niestety muszę was trochę ponudzić - musimy wstawić tu regulamin... wymogi to wymogi.


1.Organizatorem konkursu są właścicielki bloga Książki Pod Lupą.
2.Sponsorem nagrody są również właścicielki bloga Książki Pod Lupą.
3.Konkurs trwa od dnia 15.02.2017 do dnia 25.02.2017 do godziny 23:59, późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
4.Koszty wysyłki pokrywają właścicielki bloga Książki Pod Lupą.
5.Wysyłka jedynie na terenie Polski.
6.Wyniki ogłoszone zostaną w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
7.Zwycięzca ma obowiązek wysłać nam swój adres w przeciągu 7 dni od ogłoszenia wyników.
8.Wysyłka nagrody nastąpi w przeciągu 4 tygodni od otrzymania adresu do wysyłki.
9.Warunkiem udziału w konkursie jest odpowiedź na pytanie konkursowe, polubienie naszego fanpage'a na Facebooku (https://www.facebook.com/ksiazkipodlupa1106/?fref=ts) i obserwowanie naszego bloga (trzeba kliknąć niebieski guzik "obserwuj").
10.Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie subiektywnej oceny właścicielek bloga.
11.Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu. 

To będzie tyle z tych nudnych rzeczy :) teraz czas na pytanie konkursowe, a brzmi ono:

JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY ZESPÓŁ MUZYCZNY I DLACZEGO?

Zgłoszenia prosimy publikować w takiej formie (w komentarzach pod tym postem):
Lubię fanpage jako:
Obserwuję bloga jako:
Moja odpowiedź:

Wiem, że niektórych może wkurzać to, że warunkiem jest obserwowanie bloga i polubienie fanpage'a, ale my też musimy sobie robić jakąś reklamę, a skoro już sfinansowałyśmy dla was nagrodę to nic nie zostało na reklamę :( a poza tym wierzymy, że wy możecie być naszą żywą reklamą! Właśnie przez polubienia wielu osobom wyświetla się strona tego bloga i tak go poznały :)

Wracając do konkursu - liczymy na waszą kreatywność i życzymy wszystkim powodzenia! Czas start!

5 komentarzy:

  1. Lubię fanpage jako:Julia Burzawa
    Obserwuję bloga jako:Julia Burzawa (juliacontosowp.pl@wp.pl)
    Moja odpowiedź:

    Tak szczerze mówiąc mam wiele ulubionych zespołów,ale chyba najbardziej lubię Maroon 5 (kocham ich💓). Uwielbiam ich,ponieważ mają naprawdę fajnie piosenki, które wpadają w ucho.
    Kocham wszystkie piosenki jakie zaśpiewali💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię fanpage jako: joanna maksimowicz
    Obserwuję bloga jako:joanna maksimowicz
    Moja odpowiedź: Moj ulubiony zespół z czasów młodosci to New Kids on the Block fajnie śpiewali i dotego tacy przystojni byli��A teraz lubie posłuchac Eneya bo ich muzyka jest taka rytmuczna i w ucho szybko wpada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię fanpage jako: Magdalena Półtorak
    Obserwuję bloga jako: Magdalena Półtorak
    Moja odpowiedź: Od lat moim i mojej całej rodziny ulubionym zespołem jest Metallica. Uwielbiam słuchać i grać na gitarze oraz keyboardzie heavymetal. Jako małe dziecko marzyłam, aby pojechać na ich koncert lecz to się nie zdarzyło :c. Są plotki, że pod koniec lutego Metallica udostępni na ich stronie czy faktycznie ich trasa koncertowa dotrze do Polski. Dzień w dzień, gdy jdę do szkoły utwory tego zespołu są odtwarzane na cały regulator. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Lubię fanpage jako: Gabriela M.
    Obserwuję bloga jako: Gab riela
    Moja odpowiedź: Moim ulubionym zespołem jest Nickelback. Przez długi czas nie potrafiłam wskazać swoich ukochanych wykonawców. Skakałam z jednej piosenki na drugą, aż w końcu odkryłam cudowne "Lullaby". Oczywiście nie jest to tak, że piosenka od razu mnie powaliła. Nie, nie. Musiałam wysłuchać milion innych. A zakochałam się dopiero w "Trying not to love you".
    Swego czasu przeżywałam naprawdę ciężki okres w swoim życiu, byłam w totalnej rozsypce i całkowitym dołku i jedyne co mnie trzymało jako tako, to właśnie muzyka, bo na ludzi nie mogłam wtedy liczyć. Nickelback trzymało mnie w swoich ramionach dniami i nocami. Teraz jest już wszystko w porządku, a oni pozostali - nie tak jak ludzie. Mam do nich straszny sentyment. Do tego ich muzyka jest naprawdę świetna, a analizowanie tekstów danych kawałków sprawia mi ogromną przyjemność.
    gabrysiek96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fanpage jako: Joanna Bartoszewicz
    Obserwuję bloga jako: Joanna Bartoszewicz
    Moja odpowiedź:
    Pectus to mój zespół ulubiony...
    Wiem - nawet mój facet jest tym zdziwiony.
    A ja się pytam - czemu tu się dziwić?
    Przecież ja chcę sobie tylko trochę czas umilić.
    Czasem po prostu zamiast czegoś ciężkiego,
    Wolę posłuchać dla odmiany - o takiego- lekkiego!
    A głosy ładne, przyjemne twarze...
    Słucham gdy czytam, słucham gdy smażę :D
    I z Beatlesami mają coś wspólnego -
    - Mają w zespole niejednego przystojnego... ;)

    PS. Na fb mały dodatek do wiersza. :D

    OdpowiedzUsuń