czwartek, 7 czerwca 2018

„Klucze” – świat z perspektywy licealisty











Znalezione obrazy dla zapytania klucze książka


Tytuł: „Klucze”

Autor: „Adam Lang”

Rok wydania: 2015r

Gatunek: Literatura młodzieżowa

Ilość stron: ok. 300



Dzień dobry! Czerwiec rozpoczniemy czymś lekkim, zabawnym i polecanym dla kobitek ;). Nigdy nie czytałam książki, której narrator był nastolatkiem. Po przeczytaniu „Kluczy” zdałam sobie sprawę, że faktycznie dziewczyny i chłopacy to dwa różne światy. Żeby się przekonać musicie przeczytać sami ;)





Coś nie coś o fabule:

Adam Lang to maturzysta mieszkający w Warszawie. Będąc małym chłopcem przeżył traumę związaną z opuszczeniem rodziny przez ojca. Adam jest błyskotliwym, inteligentnym i przystojnym nastolatkiem z umiejętnościami pogrywania dziewczynami ;). Flirtowanie nie sprawia mu problemów, uważa, że to on zawsze dziewczynom dyktuje warunki. Zdziwi się jak przewrotne i nieoczekiwane bywa życie.





Teraz coś ode mnie :D:

„Klucze” są zaskakującą i śmieszną historią. Przez całą książkę Adam opowiada o różnych sytuacjach, które są dla niego dziwne, denerwujące albo zabawne. Jego nazbytnia szczerość i porywczość są przyczyną powstawania wielu konfliktów, które nie zawsze miło się kończą. Uważam, że to bardzo ciekawa i zmieniająca podejście do pewnych spraw (dla dziewczyn) książka. Przez to, że rozdziały są bardzo krótkie, niezwykle szybko się ją czyta. Są fragmenty, które smucą, a także takie, które wywołują uśmiech. Osobiście takie książki lubię najbardziej. Jeśli chodzi o przekaz to z całej książki niestety  wywnioskowałam tylko jedno:  „ Nie wszystko jest zawsze takie, jak nam się wydaje”.





Podsumowując….

Klucze to według mnie ciekawa i lekka książka. Nie należy do tych, które pobudzają do rozmyślań i zadumy, ale można się pośmiać i zapomnieć o Bożym Świecie :D. Polecam ją wszystkim, zwłaszcza  dziewczynom. I dziękuję i pozdrawiam osobę, która mi ją pożyczyła ;)







Moja ocena: 8/10



Olcia  J






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz